e-mail: info@muhlhandl.cz, telefon: 778 067 717
„Pomáháme Vám zvyšovat životní úroveň a měníme Vaše sny ve skutečnost.“
BMW-7-Series-Wallpaper-09-1920x1200

NABOURANÉ NOVÉ AUTO

2.7.2015

Snem snad každého z nás je mít nové auto. Našim klientům se sen splnil, a tak potřebovali najít vhodný produkt povinného a havarijního pojištění. Oslovili mně, abych jim pomohl vybrat správný produkt s dobrým krytím rizik a dobrou cenou. Podařilo se :-). S klienty jsem uzavřel smlouvu a ještě ten den si jeli nové auto vyzvednout. Celý nadšení a plní dojmů se těšili z nového auta! Štěstí však netrvalo dlouho. Po zaparkování před svým domem se nestačili divit! V tu samou chvíli jelo kolem jiné auto a nabouralo přímo do jejich právě přivezeného nového auta. Klientka hned volala: „Co mám dělat? Jak postupovat v takové situaci?“

Postup a naše rada zní:

1. Je nutné si vše nafotit.

2. Odhadnout výši škody, a pokud je škoda vyšší jak 100 000,- Kč, zavolejte policii.

3. Pokud je škoda nižší, a vy se rozhodnete policii nevolat, vyplňte kompletně záznam o dopravní nehodě.

4. Získejte osobní údaje o viníkovi (jméno, příjmení, rodné číslo, adresu, číslo OP), číslo pojistné smlouvy – povinného ručení, informace o autě viníka (SPZ, VIN) a kontakty na viníka (telefon, email)

5. Nahlaste pojistnou událost na pojišťovnu viníka a pohlídejte, aby ji viník nahlásil taky. Většinou to lze udělat přes online formulář na webu pojišťovny, telefonicky nebo písemně doporučeně poštou.

6. V každém případě, pokud je to možné, nám zavolejte na 778 067 717 a my Vám poradíme, když si nebudete jistí. Obracet se můžete i na naše poradce na www.muhlhandl.cz. (David Mühlhandl)