Přijdu do restaurace a číšník mi předkládá jídelní lístek. Má 8 stran. Listuji tam a zpátky. Je tam tolik dobrých jídel, že se nemůžu rozhodnout, co si dát.
🔥 Lidé dnes mají tolik informací, že jsou vlastně ztraceni v možnostech a nemůžou si vybrat. Třeba jakou školu, práci, sport, restauraci, jídlo, banku, produkty, dodavatele energií, zábavu nebo věc si pořídit. Zkouší a ochutnají všechno, ale vždy přijde něco jiného, lepšího. ČAS i PENÍZE mezi tím plynou.
❓ Která ta možnost – “cesta”, je vlastně pro nás správná? Dokážete si představit, že máte svoji vlastní strategii a už nebudete podléhat trendům, reklamám, informacím z médií a názorům všech?
Strategie nákupního chování:
✅ POTŘEBA – kupujeme, když si obhájíme, že je to životně důležité.
✅ PŘÁNÍ – zapíšeme do seznamu přání a koupíme k životním příležitostem.
✅ SEN – kupujeme z aktiv.
🎯 3-2-1 START! Přijďte se na můj workshop inspirovat, jak zvládnout čas a peníze a mít svou vlastní strategii vybudování aktiv. ZAČÍNÁME 25.ledna 2024. Registrace už teď na www.muhlhandl.cz.
❤️ Let´s GO!
David M. #muhlhandlfinance, #karierajecesta