Chci se s Vámi podělit o zkušenost mého spokojeného klienta.
Téměř každý řešíme pojištění domácnosti. Ve většině případů dojde-li ke škodné události a jejímu plnění, zažíváme s tímto pojištěním nepříliš dobré zkušenosti. Míváme pocit, že událost není vyřízena k naší spokojenosti, postoj pojišťovny se nám nelíbí….atd.

Náš klient si nechal svoji nemovitost i domácnost pojistit u Wüstenrot pojišťovny a.s. A jak se říká: „Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech“, došlo k požáru ložnice od svíčky, která v tu chvíli byla bez „dozoru“. Nastala klasická peripetie. Telefonické nahlášení škodné události, návštěva likvidátora, soupis poškozených věcí, písemná korespondence s pojišťovnou. Po doplnění všech požadovaných dokumentů, byla, do 5-ti měsíců, finanční částka z pojistného plnění připsána na běžný účet klienta. Částka byla z důvodu nedbalosti klienta krácena a i přesto pokryla veškeré náklady na opravu zničené ložnice.

Podívejte se jaké plnění můžete čekat Vy u své pojistky a pojišťovny! Pokud si nejste jistí kontaktujte nás na www.muhlhandl.cz nebo na david@muhlhandl.cz.