Ředitel / Ředitelka

v naší společnosti organizuje a rozšiřuje obchodní síť poradců a vedoucích, otevírá nové kanceláře, připravuje školení a semináře, prezentuje celou společnost před našimi partnery. Vyjednává u partnerů výhodnější produkty a podmínky pro klienty. Obchodní síti předává své znalosti, dovednosti a zkušenosti. Zodpovídá za výsledky a produktivitu obchodní sítě. Je zodpovědný za ekonomiku kanceláří.

NABÍZÍME

  • Kariérní růst
  • Doživotní rentu a podíl na zisku společnosti
  • Firemní benefity
  • Zázemí a podpora společnosti
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Odměny dle kariérového plánu

POŽADUJEME

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Bezúhonnost
  • Ovládání PC, telefonní a písemné komunikace
  • Znalost a ovládání Internetu, MS Office
  • Příjemný vzhled a dodržování dress code
  • Aktivita a pozitivní přístup
  • Komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Organizační schopnosti
  • Prezentační dovednosti
  • Ochotu učit se
Vedoucí

v naší společnosti se kromě obchodní činnosti zaměřuje i na vedení obchodní skupiny o 3-12 poradcích. Pro poradce organizuje pravidelné konzultace, porady a školení. Dohlíží na jejich práci, činnosti a dodržování termínů. Pomáhá s přípravou finančních plánů, portfolia a při jednání s klienty. Poradcům předává své zkušenosti, znalosti a dovednosti. Kontroluje výsledky a produktivitu celé skupiny. Je zodpovědný za chod kanceláře.

NABÍZÍME

  • Kariérní růst
  • Podpora vedení a osobního růstu
  • Firemní benefity
  • Zázemí a podpora společnosti
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Odměny dle kariérového plánu

POŽADUJEME

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Bezúhonnost
  • Ovládání PC, telefonní a písemné komunikace
  • Znalost a ovládání internetu, MS Office
  • Příjemný vzhled a dodržování dress code
  • Aktivita a pozitivní přístup
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Ochotu učit se
Poradce

v naší společnosti má na starosti obchodní činnost. Prezentuje služby společnosti a výhody spolupráce. Komunikuje s klienty, analyzuje jejich potřeby, přání, cíle, priority. Zpracovává a vyhodnocuje získané informace, připravuje finanční plány, návrhy a změny portfolia. Klientovi dává doporučení a představuje navrhnutá řešení, za která je zodpovědný. Zprostředkovává doporučené produkty a změny. Je zodpovědný za veškerou komunikaci a uzavřené dohody. Dlouhodobě pečuje o portfolio klienta. S klientem udržuje pravidelnou komunikaci. Klienta zastupuje při jednání s finančními domy.

NABÍZÍME

  • Kariérní růst
  • Podpora vedení a osobního růstu
  • Firemní benefity
  • Zázemí a podpora společnosti
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Odměny dle kariérového plánu

POŽADUJEME

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Bezúhonnost
  • Ovládání PC, telefonní a písemné komunikace
  • Znalost a ovládání internetu, MS Office
  • Příjemný vzhled a dodržování dress code
  • Aktivita a pozitivní přístup
  • Komunikační schopnosti
  • Ochotu učit se
Finanční analytik

“Omlouváme se, ale tato pozice je momentálně obsazena!”

Finanční analytik se musí orientovat v nabídkách a produktech finančního trhu, vědět o novinkách, které eviduje. Vyhledává příležitosti jak využít produktů ve prospěch klientů. Rozumí nabídce i poptávce. Je odborník na finanční analýzu a finanční plánování. Úzce komunikuje s poradci a vedoucími. Odpovídá za kvalitu předaných informací.

NABÍZÍME

  • Stabilní pracovní místo
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • PC, mobilní telefon
  • Zázemí a podpora společnosti
  • Rozumnou a flexibilní pracovní dobu
  • Stálý plat dle pracovních schopností a kvalifikace

POŽADUJEME

  • VŠ vzdělání v oblasti ekonomie, bankovnictví a finančnictví
  • Odborné znalosti v oblasti ekonomie a financí
  • Bezúhonnost
  • Perfektní ovládání PC, telefonní a písemné komunikace
  • Znalost a ovládání internetu, MS Office
  • Příjemný vzhled a dodržování dress code
  • Aktivita a pozitivní přístup
  • Komunikační schopnosti
  • Ochotu učit se
Asistent / Asistentka

“Omlouváme se, ale tato pozice je momentálně obsazena!”

v naší společnosti především organizuje chod kanceláře. Vyřizuje administrativu a agendu, objednává a eviduje kancelářské a jiné potřeby, zajišťuje agendu pro firemní akce, má zodpovědnost za chod recepce, asistuje při přípravě školení a seminářů, podporuje obchodní oddělení, dohlíží na dodržování termínů, připravuje a obstarává podklady či potřebné dokumenty, vede diář nadřízeného, pečuje o návštěvy, aktualizuje data, eviduje firemní korespondenci, obstarává kopírování, tisk, vyřizuje emaily a telefonáty.

NABÍZÍME

  • Stabilní pracovní místo
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Notebook, mobilní telefon
  • Zázemí a podpora společnosti
  • Rozumnou a flexibilní pracovní dobu
  • Stálý plat dle pracovních schopností a kvalifikace

POŽADUJEME

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Bezúhonnost
  • Perfektní ovládání PC, telefonní a písemné komunikace
  • Znalost a ovládání Internetu, MS Office
  • Příjemný vzhled a dodržování dress code
  • Aktivita a pozitivní přístup
  • Komunikační schopnosti
  • Ochotu učit se
Manažer / Manažerka marketingu

“Omlouváme se, ale tato pozice je momentálně obsazena!”

v naší společnosti komplexně řídí a koordinuje marketingové činnosti a systémy. Určuje marketingovou strategii společnosti. Organizuje a aktualizuje profilové stránky společnosti (www.muhlhandl.cz, FB, Linkedin, Youtube, Google, Seznam). Připravuje a organizuje reklamní kampaně, inzerci, články, aktuality a email marketing. Eviduje a vyhodnocuje statistiky všech těchto internetových prezentací a navrhuje změny. Monitoruje a analyzuje trh, sleduje vývojové trendy a konkurenci.  Realizuje a předkládá výzkumy a průzkumy trhu i zákazníků. Odpovídá za marketingové komunikace, distribuční kanály a za vytváření a udržování vztahů se zákazníky. Zajišťuje výrobu a distribuci tiskoviny.

NABÍZÍME

  • Stabilní pracovní místo
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Notebook, mobilní telefon
  • Zázemí a podpora společnosti
  • Volnou pracovní dobu
  • Stálý plat dle pracovních schopností a kvalifikace

POŽADUJEME

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Bezúhonnost
  • Perfektní ovládání PC, telefonní a písemné komunikace, psaní všemi 10ti
  • Znalost a ovládání FB, Google, Youtube, Linkedin, Seznam, Smartemailing
  • Znalost a ovládání Internetu, MS Office (word, excel)
  • Příjemný vzhled a dodržování dress code
  • Aktivita a pozitivní přístup
  • Komunikační schopnosti
  • Ochotu učit se

 

KARIÉRA A HLAVNÍ VÝHODY SPOLUPRÁCE

  • Jasně definovaný kariérní postup.
  • Spravedlivé ohodnocení podle výkonu a odvedené práce.
  • Žádné konkurenční doložky v pracovní smlouvě.
  • Přístup k lukrativním informacím z finančního trhu.
  • Volná pracovní doba.
  • Společenské uznání.
  • Práce v prestižním oboru.
  • Levné telefonní tarify O2-Bonerix, T-mobile, Vodafone.
  • Slevy na finančních produktech, účty bez poplatků, nízké úroky z úvěrů na bydlení.
  • Zahraniční dovolené za odměnu.
  • Dodatková manažerská smlouva.
  • Doživotní renta.
  • Výhodný operativní leasing.

PROČ PŘIJÍT NA POHOVOR?

  • Chcete pracovní změnu, protože Vás zaměstnání nebaví!
  • Chcete podporu vedení, příjemný pracovní kolektiv a prostředí!
  • Chcete dlouhodobou perspektivu a budovat kariéru!
  • Chcete jistotu a lepší finanční ohodnocení!
  • Chcete časově flexibilní práci!

Kontaktní formulář

Zajímá nás Vaše motivace, chceme zjistit, co umíte a v čem jste nadprůměrní. Na pohovoru se také dozvíte, co bude následovat, pokud se domluvíme na spolupráci.

Vyplňte, prosím, kontaktní formulář a domluvte si termín pohovoru na telefonním čísle +420 725 562 509.

Jméno*

Příjmení*

Emailová adresa*

Telefon*

O jakou pozici se ucházíte?*

Vaše CV