Přijdu do restaurace a číšník mi předkládá jídelní lístek. Má 8 stran. Listuji tam a zpátky. Je tam tolik dobrých jídel, že se nemůžu rozhodnout, co si dát.

🔥 Lidé dnes mají tolik informací, že jsou vlastně ztraceni v možnostech a nemůžou si vybrat. Třeba jakou školu, práci, sport, restauraci, jídlo, banku, produkty, dodavatele energií, zábavu nebo věc si pořídit. Zkouší a ochutnají všechno, ale vždy přijde něco jiného, lepšího. ČAS i PENÍZE mezi tím plynou. 

❓ Která ta možnost – “cesta”, je vlastně pro nás správná? Dokážete si představit, že máte svoji vlastní strategii a už nebudete podléhat trendům, reklamám, informacím z médií a názorům všech?

Strategie nákupního chování:

✅ POTŘEBA – kupujeme, když si obhájíme, že je to životně důležité. 

✅ PŘÁNÍ – zapíšeme do seznamu přání a koupíme k životním příležitostem.

✅ SEN – kupujeme z aktiv.

🎯 3-2-1 START! Přijďte se na můj workshop inspirovat, jak zvládnout čas a peníze a mít svou vlastní strategii vybudování aktiv. ZAČÍNÁME 25.ledna 2024. Registrace už teď na www.muhlhandl.cz.  

❤️ Let´s GO! 

David M. #muhlhandlfinance, #karierajecesta